MKB Voordeel Club klachten?

Geef jouw probleem aan ons door, dan lossen wij hem op!

Wij ontvangen graag feedback van jou als klant, zowel positief als negatief. Wij verzoeken om elk probleem, hoe klein dan ook, bij MKB Voordeel Club te melden zodat wij jou als klant een reactie kunnen geven en eventueel bepaalde zaken kunnen veranderen. Wij doen er alles aan om klachten over MKB Voordeel Club zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Telefonisch klacht doorgeven

Meld jouw MKB Voordeel Club klacht bij onze Klantenservice via 010 – 461 09 56. MKB Voordeel Club is bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Wij streven er naar jouw klacht direct aan de telefoon op te lossen. Indien dit niet mogelijk is, ontvang je binnen 2 werkdagen een schriftelijke bevestiging van jouw klacht.

Liever per email een klacht doorgeven

Meld jouw MKB Voordeel Club klacht bij onze Klantenservice via service@mkbvoordeelclub.nl. Je ontvang binnen 2 werkdagen een email bevestiging van jouw klacht.

Schriftelijk klacht doorgeven

Meld jouw MKB Voordeel Club klachten of opmerkingen via het onderstaand formulier of eventueel per post naar: MKB Voordeel Club Klantenservice, Lange Haven 32, 3111 CG, Schiedam. Binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw klacht ontvang je een schriftelijke bevestiging per email. Wij doen er alles aan om klachten zo snel en goed mogelijk op te lossen.